Buzz se pridržava politike zaštite potrošača. Kao naš potrošač imate pravo unutar 14 dana od dana primitka narudžbe vratiti kupljeno iz bilo kojeg razloga. Vratiti naručeno možete poštom te u Vama najbližoj Buzz trgovini.


Obrazac za reklamaciju možete preuzeti na sljedećem LINKU.

 

REKLAMACIJE

Ako ste nezadovoljni proizvodom kupljenim na našoj stranici, obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku. Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe i opisom reklamacije putem online obrasca ili telefonski na 01 8000 294.

Temeljem Vašeg opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamijeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • može li se naći neko drugačije rješenje problema

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne nazad u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar najkasnije 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom. 

 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (potrgani dijelovi i udubljenje) paket ne bi trebali preuzeti. U ovom slučaju molimo vas da nas nazovete na broj korisničke podrške ili nam se javite sa potrebnim podacima (ime, prezime, telefon) putem online obrasca i navedete razlog zbog kojega ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka primitka pošiljke, nazovete na broj korisničke podrške, ili  nam se javite sa potrebnim podacima (ime, prezime, telefon) putem online obrasca i opišete problem koji imate. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili emailom, te postupite na predloženi način za robu kupljenu putem internet prodaje te naručeno možete donijeti u vama najbližu Buzz trgovinu ili pošaljite poštom zajedno sa obrascem zahtjeva za reklamaciju. U slučaju robe s greškom, trošak dostave reklamacije snosi Buzz.

Vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zamjena za novi proizvod/povrat novca bit će odrađen unutar 14 radnih dana.

Upite, prigovore i pohvale, vezane za kupovine i situacije u fizičkim, maloprodajnim trgovinama, možete uputiti na mail adresu: info@sportvision.hr. Na istoj adresu možete postaviti upit o stanju podnesene reklamacije.

 

OBRAZAC ZA REKLAMACIJU možete preuzeti na sljedećem LINKU.

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o zamjenskom proizvodu ili povratu novca.

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Buzz sneakers web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem online obrasca.